Místo klasického korkového či gumokorkového těsnění vany motoru jsme použili červený silikon:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/027.jpg)
Ani náš původní motor nevypadal po demontáži nijak vábně:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/034.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/035.jpg)
To platí například i o startéru:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/036.jpg)
Dostal ale následující podobu:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/037.jpg)
Hliníková fréma, ukrývající spojku, vypadala po demontáži takto:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/038.jpg)
Po důkladné očistě následovala montáž na "nový" motor. A tady jsme narazili na další komplikaci - ložisko, ve kterém "sedí" konec hřídele převodovky, jsme koupili a usadili bez problémů, ale došlo na vystředění spojky
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/039.jpg)
Zařadili jsme vlastní tvořivost, chvíle práce na soustruhu: a "výstředník" je připraven k použití:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/040.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/041.jpg)
"Strojení" motoru zdárně pokračovalo:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/042.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/043.jpg)
Nové těsnění pod hlavu (paní Hubáčková odvedla asi tradičně dobrou práci):
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/044.jpg)
a můžeme montovat hlavu (jak jsem už zmínil, použili jsme tu, která běhala na původním motoru):
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/045.jpg)
Základní seřízení ventilů jsme provedli ještě v dílně na vozíku:
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/046.jpg)
Následovalo víko ventilů, rozdělovač, sací potrubí, . . .
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/047.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/048.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/049.jpg)
A byli jsme připraveni vyvézt motor ven a instalovat jej na jeho místo.