Po úspěšném absolvování klubové testace s druhým (a již jediným) z nich vlastníme "Průkaz historického vozidla", kterým je potvrzena jeho historická původnost.
Od hrubého naladění brzd u naší nové Emky tato pilně pracovala (naznačil jsem v předchozí kapitole) na transportu dřeva. Tady je pár obrázků s jednou z posledních fůrek.
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_1.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_2.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_3.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_4.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_5.jpg)
![Obrázek](http://forum.foto-sam.cz/aro/drevo_6.jpg)
Tohle všechno jsme s ní navozili (ani zdaleka není vidět celá hromada) a takouvouhle radost z toho má náš pes . . .
Jak bude trochu času, chystáme se na doopravení plachty a dokompletování konstrukce pod plachtu, výměnu provozních kapalin, promazání všech potřebných bodů podvozku, doladění brzd, . . . Staré auto - to věčná radost se spoustou starostí
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)