Dále popíši průběh prací při osazení motoru vším příslušenstvím a po kompletaci zpětnou montáž.
Místo klasického korkového či gumokorkového těsnění vany motoru jsme použili červený silikon:
Ani náš původní motor nevypadal po demontáži nijak vábně:
To platí například i o startéru:
Dostal ale následující podobu:
Hliníková fréma, ukrývající spojku, vypadala po demontáži takto:
Po důkladné očistě následovala montáž na "nový" motor. A tady jsme narazili na další komplikaci - ložisko, ve kterém "sedí" konec hřídele převodovky, jsme koupili a usadili bez problémů, ale došlo na vystředění spojky
Zařadili jsme vlastní tvořivost, chvíle práce na soustruhu: a "výstředník" je připraven k použití:
"Strojení" motoru zdárně pokračovalo:
Nové těsnění pod hlavu (paní Hubáčková odvedla asi tradičně dobrou práci):
a můžeme montovat hlavu (jak jsem už zmínil, použili jsme tu, která běhala na původním motoru):
Základní seřízení ventilů jsme provedli ještě v dílně na vozíku:
Následovalo víko ventilů, rozdělovač, sací potrubí, . . .
A byli jsme připraveni vyvézt motor ven a instalovat jej na jeho místo.