V předchozích kapitolách jsem jen velmi stručně popsal, co jsme si s našimi dvěma vozy Aro M461 "užili" při opravách a renovaci.
Po úspěšném absolvování klubové testace s druhým (a již jediným) z nich vlastníme "Průkaz historického vozidla", kterým je potvrzena jeho historická původnost.
Od hrubého naladění brzd u naší nové Emky tato pilně pracovala (naznačil jsem v předchozí kapitole) na transportu dřeva. Tady je pár obrázků s jednou z posledních fůrek.
Tohle všechno jsme s ní navozili (ani zdaleka není vidět celá hromada) a takouvouhle radost z toho má náš pes . . .
Jak bude trochu času, chystáme se na doopravení plachty a dokompletování konstrukce pod plachtu, výměnu provozních kapalin, promazání všech potřebných bodů podvozku, doladění brzd, . . . Staré auto - to věčná radost se spoustou starostí